09 May 2011

Works in progress - Projets en cours

I have two projects that need to be finished by this weekend. A bundle of journal pages, without any writing on them, for a personal swap and four postcards for a small organized swap. Above, you can see some of the journal backgrounds which are far from being done. Apparently I work well under pressure because whenever I enter a swap, I rarely get my artwork done early. I always make the deadline but it's usually very tight. It doesn't help that I still haven't completed my living room's reorganization. Friday night, I wrote on Facebook that my living room is a mess, my hands are covered in glue and paint and my soul is singing. So, as long as my soul is happy, I'll keep doing it this way!
J'ai deux projets qui doivent être terminé avant la fin de semaine. Une pile de pages de journal, sans l'écriture dessus, pour un échange personnel et quatre cartes postales pour un petit échange organisé. Ci-haut, vous pouvez voir certains fonds de journal qui sont loin d'être finis. Apparemment je travaille bien sous pression parce que lorsque je m'inscris dans un échange, je fais rarement mes oeuvres à l'avance. Je respecte toujours la date limite mais c'est souvent serré. Ça n'aide pas que je n'aie pas terminé la réorganisation de mon salon. Vendredi soir, j'ai écrit sur Facebook que mon salon est en désordre, mes mains sont couvertes de colle et de peinture et mon âme chante. Alors, tant que mon âme sera heureuse, je continuerai comme ça!

My friend CeeCee is offering her very first digital stamp at a very special price this week. If you decide to buy it, tell her MissKoolAid sent you!
My mom, Angelle, has returned to blogging. She had entered Hanna's swap and posted her postcard as well as other beautiful things she did. (She only writes in French but understands English so you can leave her a comment or two!)

Mon amie CeeCee offre sa toute première étampe digitale à un prix très spécial cette semaine. Si vous décidez de l'acheter, dites-lui que MissKoolAid vous envoie!
Ma mère, Angelle, a recommencé à bloguer. Elle s'était inscrite à l'échange d'Hanna et a affiché ses cartes postales ainsi que pleins de belles choses qu'elle a faites. (Elle n'écrit qu'en français mais comprend l'anglais alors vous pouvez lui laisser un commentaire ou deux!)

3 comments:

J C said...

Keep singing Sophie. Keep your heart light and full of art.

Janet said...

It's always good if your soul is singing!

I'm off to pop in on your mom now.

Melissa said...

I love, love, love the bright colors.