17 November 2008

Getting ready

I decided to get started on my Christmas cards this weekend. I decided to only use what I have on hand, not buying new stuff to make the cards. So I have to use non-traditional colours since I don't have a lot of Christmas-y colours in stock.

Stampin' Up!: kraft cardstock, Notebook paper and Alpine ribbon; DCWV: red and green patterned papers; Hero Arts: Merry Always clear stamp; Others: ink, coloured pencils, Gamsol, gel pen.
***

J'ai décidé de commencé mes cartes de Noël en fin de semaine. J'ai aussi décidé de n'utiliser que ce que j'ai sous la main, donc ne rien acheté de nouveau pour faire les cartes. Alors, je dois utiliser des couleurs non-traditionnelles puisque je n'ai pas beaucoup de couleurs de Noël en stock.

Stampin' Up!: carton kraft, papier Notebook et ruban Alpine; DCWV: papiers rouge et vert; Hero Arts: étampe Merry Always; Autres: encre, crayons de couleur, Gamsol et stylo gel.

No comments: