25 February 2010

OWOH prizes - Prix OWOH

During the One World One Heart event, I won quite a few prizes. One of them is an online class: Resin Clay Pendants over at Mixed Media Art. I'm all signed up for it but I have yet to buy the required material. Today I received a couple of packages, one of them being the gifts from Kathy at Everyday Bliss (pictured above.) And the other package is from Ann at Love Making Things (pictured below.)

Pendant l'événement One World One Heart, j'ai gagné quelques prix. L'un d'eux est un cours en ligne: Resin Clay Pendant sur le site Mixed Media Art. Je me suis enregistrée mais je n'ai pas encore acheté le matériel requis. Aujourd'hui j'ai reçu deux colis, le premier provenant de Kathy chez Everyday Bliss (l'image du haut.) Le deuxième colis vient de Ann chez Love Making Things (image ci-dessous.)
In the little envelop is a bunch of crochet flowers and some buttons. I can't wait to use those in my art.

Dans la petite enveloppe se trouvent plusieurs fleurs crochetées et des boutons. J'ai hâte de m'en servir dans mon art.

1 comment:

Janet said...

You won some great prizes! Those little crocheted flowers are so pretty. I'm sure you'll find lots of uses for them.

Love your new blog header!