24 October 2008

29 gifts - Days 4-5-6

Here's my layout for Scrap Your Day September 25th. I love this project because even if I don't take photos for the rest of the month, I will at least have photos from one day each month for a full year.

My gifts for Wednesday and Thursday were: an apple to my co-worker, right-of-way to many drivers, compliments to kids at work, snacks to kids and, for today, I gave my co-worker the opportunity to leave 20 minutes early (with our boss's ok) to pick up her son from daycare. Meanwhile, I got in return lots of hugs from kids, smiles and hellos from strangers on the street and some extra hours at work! Finally!

***

Voici ce que j'ai fait pour le projet Scrap Your Day pour le 25 Septembre. J'aime beaucoup ce projet parce que même si je ne prends pas de photos pour le reste du mois, au moins, à la fin de l'année j'aurai des photos d'une journée par mois pour toute une année.

Mes cadeaux pour Mercredi et Jeudi ont été: une pomme pour ma collègue de travail, droit de passage pour plusieurs personnes sur la route, des compliments pour des enfants au travail, des collations pour certains enfants et, pour aujourd'hui, j'ai donné à ma collègue l'opportunité de quitter 20 minutes plus tôt (avec l'accord de notre patronne) pour aller chercher son garçon à la garderie. Pendant ce temps, j'ai reçu plein de calins d'enfants, des sourires et des bonjours de gens dans la rue et des heures supplémentaires au travail. Finalement!

1 comment:

Tinker said...

Sounds like win-win situation ;-)
Have a happy weekend!