02 November 2010

Furry monster - Monstre poilu

A few months ago, my mother gave a small piece of craft fur. I didn't know what to do with it. Then, this weekend, we bought a craft magazine. And I knew I had to make a furry monster eyeglass case! Or it could be a wallet. Or pencil case. Whatever the case, I think he's adorable. Don't you?

To keep track of my progress during Nanowrimo, follow me on Twitter or Facebook!

Il y a quelques mois, ma mère m'a donné un petit morceau de fourrure artisanale. Je ne savais pas quoi faire avec. Puis, en fin de semaine, nous avons acheté une revue d'artisanant. Et j'ai su tout de suite que je devais faire un étui à lunettes monstre poilu! Ou ça pourrait être un porte-feuille. Ou un étui à crayons. Peu importe, je le trouve adorable. Et vous?

Pour suivre mon parcours pendant Nanowrimo, suivez moi sur Twitter ou Facebook!

4 comments:

Michelle L. said...

Hee hee ha! Completely adorable! I must make one!

Janet said...

He is most definitely adorable whatever you use him for.

I'll have to remain in the dark about your writing as I absolutely can't stand Facebook (!!!) and I never go to my Twitter page! I barely have enough time to keep up with blogs!

Angel Tousignant said...

Il est magnifique, il fait presque peur...

CeeCee said...

Trop cute! Tu trouves qu'il fait peur Angelle? Moi, je le trouve mignon comme tout!