09 December 2010

My 2nd mandala book - Mon 2e livre de mandalas

I drew my first mandalas back in November of 2009. I finished filling my first book of mandalas earlier this week. Yesterday, I decided to embellish the cover of this 7gypsies album I've been keeping for the "right project". I think that drawing mandalas on circle pages will be interesting. I'll let you know tomorrow when I show you my first mandala in this new book.

J'ai dessiné mes premiers mandalas en Novembre 2009. J'ai fini de remplir les pages de mon premier livre de mandalas plus tôt cette semaine. Hier, j'ai décidé de décorer la couverture de ce livre de 7gypsies que je gardais pour le "projet parfait." Je pense que dessiner des mandalas sur des pages circulaires sera intéressant. Je vous laisserai savoir demain lorsque je vous montrerai mon premier mandala dans ce nouveau livre.

2 comments:

Janet said...

You have been busy! I love the sketchbooks made from game boards. They would be fantastic gifts.

Michelle L. said...

I love the look of this round book! Just perfect. Can't wait to see some of the mandalas.