24 July 2010

Doing this forever - Toujours faire ça

Day 6.
I don't have much to say about this page.
I did try a new technique for the background, which I found on Hanna's blog.
I like the effect so I'll be using that technique again.
I hope everyone is having a wonderful weekend.
I'll be back tomorrow with my last page for this journal, which will also conclude my week of art journal pages.

***

6ième jour.
Je n'ai pas grand chose à dire sur cette page.
J'ai essayé une nouvelle technique que j'ai trouvée sur le blogue d'Hanna.
J'aime l'effet alors je vais réutiliser cette technique.
J'espère que tout le monde passe une merveilleuse fin de semaine.
Je reviendrai demain avec ma dernière page pour ce journal, ce qui mettra fin à ma semaine de pages de journal d'artiste.

3 comments:

iHanna said...

Yay, isn't it great to find a new technique and already have everything you need to try it out? Your pages is very nice too!

Janet said...

That's one of my favorite techniques! I really like all the greens and then that hit of read. Great page.

CeeCee said...

Dis-donc, t'en a fait des choses?! Quand as-tu trouvé le temps?! J'ai tout regardé et savouré et j'ai beaucoup aimé tous tes projets. J'affectionne tout particulièrement le vert moi auss :-)
CC