18 January 2011

Sketchbook Project Update - Mise à jour

Today, I'm showing you two pages from my Sketchbook Project journal. The first one is about being French Canadian (Québécoise.) The second one is about my love of writing.
Aujourd'hui, je vous montre deux pages de mon journal pour le Sketchbook Project. La première est sur le fait d'être Québécoise. La deuxième est sur ma passion pour l'écriture.


Below, you can see two stamps I carved myself: the pencil (which I showed last week on the cover) and a pen. I like the way they both came out. And they were both done especially for this page so not a lot of thought went into them.
Ci-bas, vous pouvez voir deux étampes que j'ai gravées moi-même: le crayon à mine (que j'ai montré la semaine dernière sur la couverture) et un stylo. J'aime ce qu'elles ont donné. Et elles ont toutes deux été faites spécialement pour cette page alors je n'y pas pensé longtemps avant l'exécution.
 

Because I was running out of time to finish my journal, I stitched more pages together in the second half of it. And on some pages, it added that little something extra.
Parce que je manquais de temps pour finir mon journal, j'ai cousu ensemble plus de pages dans la deuxième moitié. Et pour certaines pages, ça ajoutait un petit extra.
 


2 comments:

Janet said...

You make such cool stamps. I think that pencil is great....simple and perfect.

ArtfulLee Designed said...

Great stamps Sophie and great pages too.
Lee:)