29 September 2010

Spool collage tutorial - Tutoriel de collage sur bobine en carton

Remember this?

I made a tutorial and you can download it here. I hope it works, it's my first time trying to make and share a pdf file. You are welcome to download the file, free of charge. If you make a spool collage following this tutorial, I would love it if you would show me the result (link to blog post or you can email me a photo.) I ask you to not share the file with other people without my permission but do direct them to this blog post where they can find the right link. Of course, the pdf file and all its content belong to me. Do respect copyrights. Thank you and have fun!

Vous souvenez-vous de ceci?

J'ai créé un tutoriel que vous pouvez trouver ici (en anglais seulement pour le moment.) J'espère que ça fonctionne, c'est la première fois que je crée et partage un fichier pdf. Vous êtes les bienvenues pour télécharger le fichier, sans frais. Si vous faites un collage sur bobine de carton en suivant ce tutoriel, j'aimerais bien que vous me montriez le résultat (un lien vers votre article de blogue ou vous pouvez m'envoyer une photo par courriel.) Je vous demande de ne pas partager ce fichier avec d'autres personnes sans ma permission mais plutôt de les diriger vers cet article de blogue où ils peuvent trouver le bon lien. Évidemment, le fichier pdf et son contenu m'appartiennent. Alors respectez les droits d'auteur. Merci et amusez-vous!

5 comments:

Mona said...

This is so cool! I don't have a spool, but I do have some cardstock cut in smaller pieces, I bet it would work too.

Kate Robertson said...

This is so cute... Checking out your tutorial now...

JoyceAnn said...

Hi Sophie ~ The spool collage is cute. I've been having an urge to do something artful , may start with a spool collage. I think I have some spools , but I've got to find them (LOL).
I like your felt pumpkin too , very sweet !

~ Peaceful Blessings ~

Angel Tousignant said...

Merci pour le tutoriel, maintenant je vais pouvoir en faire seule.

Michelle L. said...

Love it, love it, LOVE it!