28 November 2009

Colored mandala/Mandala en couleurs


I finished adding colour to my mandala tonight. I really like the result. I think that I will keep this small journal for mandalas only.

Today, I went shopping with my mom. We saw a lot of pretty yarn and I got lots of ideas for future projects. I will have to jot them down so I don't forget them.

Now, I have to go write my novel. I'm sure I'll cross the NaNoWriMo finish line tonight but my novel is far from being finished. I actually think this is something worth editing once it's finished. And who knows, maybe I'll even send it to a publisher eventually.

***

J'ai fini d'ajouter de la couleur à mon mandala ce soir. J'aime beaucoup le résultat. Je pense que je vais garder ce petit journal pour faire uniquement des mandalas.

Aujourd'hui, je suis allée magasiner avec ma mère. Nous avons vu plein de belle laine and j'ai eu plein d'idées pour de futurs projets. Il faudra que je les note pour ne pas les oublier.

Maintenant, je dois aller écrire mon roman. Je suis certaine de franchir la ligne d'arrivée de NaNoWriMo ce soir mais mon roman est loin d'être fini. Je pense réellement que c'est quelque chose qui vaudra la peine d'être révisé lorsqu'il sera fini. Et qui sait, je l'enverrai peut-être à une maison d'édition éventuellement.

1 comment:

Janet said...

Your mandala is beautiful! I've never tried doing one but you're inspiring me.

Good luck with your novel! I hope you do send it out to some publishers. And who knows, maybe one day I'll be reading it!