13 November 2009

One day my prince.../Un jour mon prince...


Last week, I showed you this page, without the journaling and doodling. Well, today I watched Teesha Moore's latest videos and decided to try some writing. I used my white Sharpie Poster Paint Marker. I love it and after watching Teesha's videos, I think I'll buy more of those in different colours. I still feel like the page isn't quite complete but I'll leave it as is for now. I am very inspired to work in my journals lately so I'm going with that feeling. With work, Nanowrimo and art journaling, there's not a lot of time left for other stuff like washing dishes and sweeping the floors. Priorities, you know...

***

La semaine passée, je vous ai montré cette page, sans le texte et le gribouillage. Et bien, aujourd'hui j'ai regardé les derniers vidéos de Teesha Moore et j'ai décidé d'essayer un peu d'écriture. J'ai utilisé mon feutre Sharpie Poster Paint en blanc. Je l'adore et après avoir visionné les vidéos de Teesha, je pense que je vais m'en acheté en d'autres couleurs. J'ai encore l'impression que la page n'est pas terminée mais je la laisse telle quelle pour l'instant. Je suis très inspirée pour créer dans mes journaux dernièrement alors je suis mon instinct. Avec le travail, Nanowrimo et mes journaux d'artises, il ne me reste pas beaucoup de temps pour faire autre chose, comme laver la vaisselle et balayer les planchers. Les priorités, vous savez...

3 comments:

Janet said...

This page just keeps getting better! I love the addition of the journaling. I love the videos Teesha has been doing.

CeeCee said...

Wow, c'est fou ce que l'écriture peut faire à une page! J'aime tellement -- toutes ses couleurs et le découpage dans du papier-texte et la photo... tout est féérique.
CC

Anonymous said...

I have been also watching Teesha's videos this past week. I think I may change directions in my art journaling for awhile and try it. I love your pages and the silhoutte you made is wonderful!!!