10 November 2009

Quick sketches/Croquis rapides


Today's artwork is a series of quick sketches I made after dinner of Diesel in the living room. It's not easy for me to draw animals but these quick sketches are a great exercise. Speaking of exercise, I had my belly-dancing lesson ealier tonight and it was quite a workout. I really like it and will definitely sign up for the next session.

What have you discovered lately that makes you happy?

***

L'oeuvre du jour est une série de croquis rapides que j'ai fait après le souper de Diesel dans le salon. Je trouve difficile de dessiner des animaux mais ces croquis rapides sont un bon exercice. Parlant d'exercice, j'ai eu mon cours de baladi un peu plus tôt ce soir et ce fut toute une scéance d'entrainement. J'aime beaucoup ça et m'inscrirai définitivement pour la prochaine session.

Qu'avez-vous découvert dernièrement qui vous rend heureuse?

No comments: